Κυριακή, Ιουνίου 05, 2011

Ήμουν κι εγω εκεί !!


Ήμουν κι εγω εκεί !! Λαοθάλασσα ελλήνων στο Σύνταγμα ο κόσμος έφθανε και στις δύο οδούς Σταδίου/ Πανεπιστημίου μέχρι το ύψος της Ακαδημίας Αθηνών και συνεχώς ανανεωνόταν !! Στην πλατεία δεν έπεφτε καρφίτσα, κατάφερα όμως να βρεθώ μπροστά και έψαλα κι εγω τον εθνικό ύμνο μαζί με όλους τους άλλους!

Τι μοναδική εμπειρία να αισθάνεσαι ένα ξανά!! Τα συνθήματα χαριτωμένα, ο κόσμος πολύ ευγενικός και πολιτισμένος, απόρρησα πως κατάφερα να φθάσω στο κέντρο της μάζας μπροστά την Βουλή που δεν έπεφτε καρφίτσα με συνεχή μικρο-σπρωξίματα αλλά χωρίς καμία ένταση, κανένα εκνευρισμό ! Λες και το σπρώξιμο που στα metro κι όπου αλλού επικρατεί το άγχος ατομισμού εδω μετουσιώνεται σε απαλό χάδι. Κανένα πρόβλημα να κινδυνεύσεις από ασφυξία, όλοι έχουν τον νου τους στον άλλο, το αισθάνεσαι ότι σε σκέφτονται και σε νοιάζονται … Ο παλμός δυνατός, τα μηνύματα πολλά και ενδιαφέροντα, με χαροποίησε ιδιαίτερα ένα τεράστιο πανώ με αίτημα την “Άμεση αναθεώρηση του Συντάγματος” …

Κάτι καλό θα βγεί από την πλατεία, ο κόσμος είναι αποφασισμένος, εκτός κι αν η κυβέρνηση του ΘΑ-ΣΟΚ ζηλέψει την χούντα των στρατηγών …

Δεν υπάρχουν σχόλια: